17 augustus - killarney

17 augustus 2017 - Killarney, Canada

Na ons a la carte ontbijt met keuze uit ei, spek en ei, ham en ei, worst en ei gaan we naar het killarney provincial park. We willen een kano huren. In het visitor centre worden we gewaarschuwd dat er zware regen en onweer aankomt maar dat het later vanmiddag weer opklaart. Een dagtocht kunnen we beter niet doen maar een tochtje op het eerste meer kan prima. We besluiten dat we eerst een kleine wandeling gaan maken en picknicken en na de bui gaan varen. Het trekt dicht, wordt steeds grijzer en blijft de hele middag regenen. We gaan terug naar het dorp, drinken koffie bij de bakker, hangen rond in het café, maken een wildernis logboek en plannen voor de komende dagen. De rest van de dag blijft het regenen en savonds begint het alsnog te donderen. We trekken ons terug op onze kamer. In Nederland is Jinse al jarig, maar ja..... We zijn hier!!

Wildernis logboek - wat we hebben gezien inmiddels

Jong zwart beertje

Ring billed gull
Common tern

1. Corien:
    18 augustus 2017
    He lieve Jinse, gefeliciteerd!!! Wat zien jullie veel prachtigs, wat een belevenis. Bijzonder om daar je verjaardag te vieren. Heel veel plezier en bewaar al dat moois maar goed in je geheugen. Veel liefs Van Frank en Corien
  2. Paula:
    18 augustus 2017
    Vandaag een feestdag! Gefeliciteerd Jinse! Dit wordt een verjaardag die je nooit meer zal vergeten. En op school heb je straks een hoop te vertellen! Leuk om een beetje met jullie mee te reizen dankzij de verhalen. Nog heel veel plezier en veel liefs van Flip en Paula
  3. Jan:
    18 augustus 2017
    Marietje krijgt wel foto,S en ik niet. Er is iets met mijn toestel niet in orde maar gelukkig kan ik je wel feliciteren met je verjaardag. De rest van de foto,S heb ik bij Marietje gezien. Ik wenste een hele fijne dag en niet die kolossale regenbui die nu over ons wordt uitgestort. Goed voor de plantjes. Voor bas en Judith natuurlijk ook de hartelijke felicitaties en ook van Noor.
  4. Vink:
    18 augustus 2017
    Van Harte Gefeliciteerd Jinse. Wat hebben jullie het fijn. Geniet ze daar. Vee lliefs Vink.
  5. Jen:
    He Jinsepins,
    Gefeliciteerd, Happy Birthday to you!!! van Shyamaa en mij. Je bent zeker al volleerd in het engels. Hir in ned. ben je al bijna net meer jarig, maar daar ng wel!Geiet ervan. Heel vee liefs,
    jen